Helpdesk w Intelion – jak to robimy?
Usługa helpdesk to dedykowane naszym klientom cyfrowe centrum pomocy, odpowiadające na ich bieżące potrzeby związane z IT. Reagujemy zdalnie na pytania, usterki, awarie czy problemy związane z codziennym korzystaniem z systemów i sprzętu. Jak to działa?
Jak wygląda proces zgłoszenia do helpdesku Intelion?
Nasi klienci cenią sobie przejrzystość, prostotę i szybkość działania, dlatego w Intelion stworzyliśmy wygodny proces obsługi zgłoszeń:
Jeśli jesteś naszym klientem abonamentowym, posiadasz indywidualny adres e-mail oraz dedykowany portal zgłoszeniowy. Jeśli nie pamiętasz danych dostępowych – napisz do nas a przypomnimy Ci wszystkie szczegóły. Klienci incydentalni lub niezwiązani umową stałą mogą skorzystać z formularza zgłoszeń.
W większości przypadków rozwiązujemy problemy zdalnie – dzięki temu klient nie musi czekać na wizytę technika.
Korzystamy z bezpiecznego narzędzia do zdalnego połączenia TeamViewer, które umożliwia nam szybkie i skuteczne działanie na komputerze użytkownika.
Poufność danych
Rozumiemy, że dostęp do firmowych komputerów wiąże się z odpowiedzialnością. Dlatego z każdym klientem zawieramy umowę poufności (NDA) – dzięki temu masz pewność, że dane, z którymi pracujemy, są chronione i traktowane z najwyższą ostrożnością.
Bezpieczeństwo
Aby nasz inżynier mógł połączyć się z Twoim komputerem, musisz podać ID i jednorazowe hasło, które generuje aplikacja TeamViewer. Bez tych danych połączenie nie jest możliwe.
Nigdy nie udostępniaj tych danych osobom trzecim ani nieznanym.