Codziennie wspieramy informatycznie firmy naszych klientów

Nasza firma jest w 100% zbudowana w oparciu o IT, dlatego dobrze rozumiemy, jak ważne jest, aby sprzęt i programy działały sprawnie każdego dnia. Wiemy, że nawet drobne usterki mogą spowodować poważne straty.

Aby zminimalizować ryzyko potencjalnych awarii, dostarczamy klientom sprawdzone urządzenia i programy, budujemy bezpieczne sieci komputerowe oraz serwerownie, a w razie kłopotów zapewniamy szybkie wsparcie: wystarczy zadzwonić lub zgłosić problem on-line.

Zobacz relację z naszej interwencji.

Ważne!

Przyjazny helpdesk poprawi w Twojej firmie komfort oraz ciągłość pracy.

Zostaw kontakt w formularzu a wspólnie sprawdzimy jak poprzez helpdesk oraz inne usługi informatyczne możemy wspierać Twoją firmę.

Jesteśmy dostępni i gotowi pomóc w każdej sytuacji. Jeśli zajdzie potrzeba przywrócimy sprawność programów i urządzeń w firmie, naprawimy lub wymienimy uszkodzony sprzęt oraz odzyskamy dane.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez intelion.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Od czego rozpoczniemy współpracę?

  1. Początkiem współpracy jest szczegółowy audyt techniczny. Dzięki niemu zdiagnozujemy możliwości systemu i zestawimy je z potrzebami firmy.
    .
  2. Dobrze pokazuje to analiza SWOT, którą dostarczamy wraz z rekomendacjami zmian.
    .
  3. Wypracowaliśmy własny, skuteczny proces współpracy, który pomaga nam oraz klientom zrozumieć, jak dopasować systemy IT do ich specyficznych potrzeb.
    .
  4. Pokażemy jak zoptymalizowane IT może przyśpieszyć rozwój,  zmniejszyć koszty a niejednokrotnie zwiększyć przychody.

Potrzebujesz więcej informacji? Zaplanuj niezobowiązującą rozmowę z naszym specjalistą.

Zadaj nam dowolne pytanie dotyczące obsługi informatycznej w Twojej firmie. Chętnie pomożemy. Kliknij w przycisk poniżej.

Wyślij zapytanie